woensdag 20 april 2011

Bostuin....

Vandaag een persoonlijk stukje tuin... er is een stuk grond tussen ons huis en een sloot, het is een soort no-mans-land en de Gemeente doet heel af en toe onderhoud (bomen snoeien enz). Maar omdat ik tuin tekort kom heb is besloten om het in te richten als 'Bostuin', Het mag niets of heel weinig kosten omdat de gemeente het ooit eens zou kunnen ‘opruimen’ !
Ik ben in maart begonnen met het planten van allerlei planten die ik over had,,,, Spaanse Bluebells vanuit de voortuin, Rododendrons die meer schaduw nodig hadden, varens etc.
Zo zag het eruit toen ik de eerste aanlag klaar had (eind maart 2011)



 De Berenklauw probeert de boel over te nemen, dus ik heb een paar weg moeten hakken !

Een vriendin heeft misschien een tuin bank voor me zodat
het een zit plek kan zijn als de zomer te heet wordt!

inmiddels zijn een paar planten bijgekomen: Een Forsythia (PlantenHal 3,95~), Euphorbia lathyris, drie Hemerocallis die in de weg stonden (misschien bloeien ze toch in de schaduw?)

foto 17 april 2001



Dus lieve stekkengekken - gooi aub geen planten weg maar bewaar ze voor mij !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten